torsdag 5. mars 2009

Diva is the female version of the hustler.

Jeg trodde jeg var det sløveste man kunne bli på å blogge før. yeah, jeg har blitt værre. Blogging er kanskje noe av det kjedeligste jeg vet. så når jeg gjør det, føl dere beæret.
elliot, meg og Addison

updates.. Har vel egentlig ikke skjedd så veldig mye nytt. Jeg har det kjempekjempe bra fortsatt, no regrets. Vært mye bra fester osv i det siste. etter denne helga har jeg blåmerke på knoklene mine da. det er det eneste som er feil for tiden. Ian tvingte meg til å prøve å slå hull i veggen hans. der startet jeg en ny trend og etter alt for liten tid var det store hull overalt i hans kjære garasje. skole; government er det værste faget ever. det dreper meg sakte men sikkert, jeg har englevakt hvis jeg i det hele tatt består det faget. huff. Matte derimot er jeg blitt et geni i, vær stolte!

Sam, meg og Elliot.

Nå er det 4 mnder igjen. en kjempe rar følelse. det året her har gått ubeskrivelig fort! Selvom det blir herliherlig å komme hjem kommer det til å bli veldig trist å reise herfra. jeg er evig takknemmelig for at jeg fikk denne sjansen. For på alle mulige måter har det gitt meg et nytt syn på livet i seg selv. Jeg vet at jeg har blitt veldig endra på disse 6-7 mndene. forhåpentligvis til det bedre! Jeg kjenner jeg har vokst opp veldig mye, selvom jeg fortsatt er same old same old.
Tusen takk mamma og pappa for at dere lot meg reise fra dere til fordel for usa. TAKK. det har vært en heeerlig opplevelse. uansett om jeg får verdens værste altzheimerssak tror jeg ikke jeg kan glemme det her.

og creds til pappa som ikke har røyka siden nyttårsaften. det putter et smil på munnen min!

Ingen kommentarer: