mandag 20. oktober 2008

best of both worlds

Hverdagen er den samme, jeg har det veldig veldig bra, og har akkurat insett at jeg har vaert sinnsykt heldig med familie og by osv. Reglene i USA er latterlig mange for ungdom, men min familie er heldigvis veldig tolerante, og vant til aa ha utvekslingsstudenter som kommer fra steder uten noensomhelst regler, saa jeg lever godt! haha, naar du er 17 aar maa du vaere inne innen kl 12. (politiets regler, ser helst at denne regelen blir brutt hver helg, men ja.) du kan ikke drikke for du er 21, blir du tatt i aa drikke blir du utvist fra skoleaktiviter (sporter osv) for saa og saa lenge. Fotballfolk f.eks. blir utvist20% av sesongen, blir du tatt i aa drikke to ganger er du utvist hele sesongen. latterlig,men sant. dette gjelder ogsaa hvis du blir tatt i aa drikke midt paa sommeren naar det ikke engang er noe skole..

Tv her er himmelen, uansett hva klokka er er det ALLTID en kanal som viser family guy, kongen av queens eller simspons. yumyum! radio ogsaa, naar man kjorer bil. damn, screw radio lillehammer gjovik! her er det ALLTID bra musikk, og ikke reklamer paa mange mange mange kanaler. det der var veldig uinteressant, men det poppa inn i hodet mitt.. jaja.

Folkene her er altfor morsomme til at jeg kan faa forklart det. unnskyld. men igjen, norsk humor. . . prikkprikkprikk, det her (usa) er som et ekstremt morsomt tv program hele tiden, 24/7.

Skolen er veldig som paa film, skjonner ikke hvorfor folk hele tiden sa til meg 'ikke tro det er som paa high school filmer' for det er det! 90% av hodet mitt tror jeg fortsatt drommer. For jeg maa bare si at aa reise hit er den beste avgjorelsen jeg noengang har gjordt. og jeg raader alle som har muligheten til aa gjore det,gjor det!



Her om dagen var jeg Sam og Sean paa six flags. Drit fett! vi greide aa kjore oss bort saa vi tripla tiden det egentlig skulle ta aa kjore dit. baade frem og tilbake. men hey, kunne ikke funni morsommere fok aa kjore seg bort med her, saa like greit. 24 fornoyelsesparker i usa, canada og mexico baerer navnet six flags, og jeg troooor de er ca verdens storste fornoyelsesparker. roller coasterne er hvertfall sjuke. hadde det kjempe goy!

Jeg maa inromme at det er veldig rart aa ikke ha familien din og vennene dine rundt deg, da. savner dere alle veldig. savner mamma sine klemmer.. : ( pappa sine forsok paa aa vaere morsom :-D og OLA, savner alt ved ola, savner alt ved de alle egentlig. men det er saa rart aa ikke ha ola her. tror ikke jeg helt har insett hvor mye han betyr for meg, for jeg savner alle de lille ubetydelige tingene vi pleide aa gjore, savner til og med ALLE de plagsomme, irriterende smaatingene han alltid gjor ogsaa. til mamma, pappa og ola; ta vare paa hverandre for meg : ( hater aa ikke ha dere rundt meg.

Mina, Marthe, Vilde og Ane. jeg er veldig lost uten dere, haaper dere vet det.
-Savner alle de useriose, ALTFOR lange samtalene vaare Mina, ser paa date movie regelmessig og later som du ser paa med meg. og JA jeg er gal. EPLE
-Marthe, savner hvordan du praktisk talt er en del av familien, hvordan jeg ikke kunne folt meg mer hjemme i ekromskogen 27b. Vi har vaert gjennom saa mye sammen, og jeg tror du vet at du er den bestebestevennen noen kan onske seg. takk for at du alltid tar vare paa meg!
-Du aner ikke hvor mye jeg setter pris paa deg, Vilde. hvor godt det er aa ha deg, lille useriose pusekatten som alltid faar meg til aa le, men som ogsaa er der naar jeg trenger en serios talk, og som alltid vet hvordan du skal faa meg happy igjen. Savner latteren din!
-Anabanana, du og jeg. hverdagen er ikke den samme uten, for sure. Jeg greier meg nesten ikke uten deg, og det vet jeg at du vet. har saa lyst til a klemme deg ihjel akkurat naa, og trenger aa ha deg her. for du fortsaar virkelig alt jeg gaar igjennom, vi er saa like paa saa mange maater, og du har liksom alltid vaert der.
Er rart aa ikke ha dere rundt meg, for dere var alltid der, ALLTID

4 kommentarer:

MARLENE sa...

aaa <3

vilde sa...

pusen min!
Fy fader som jeg savner deg. begynner nesten å gråte nå selvom jeg sitter på skolen altså!!!
jeg har så stikk i hjertet når jeg tenker på hvor langt unna meg du er!!! håper jeg får komme på besøk til deg:D skal ønske meg tur til deg til jul:):)
<3<3<3

Irja sa...

Er saa enig med det med radio og tv!! Serr, man kan se akkurat det man vil hele doegnet, nice:)
Trodde jeg var en av jentene dine, jeg:P Hehe du er hvertfall en av mine, savner deg sykt masse!

maryeah sa...

shut up irja, du veit du errrrr'e! :-D kan du se hvor mange som IKKE er nevnt her? haha
men ja, sykt chill ! <3