mandag 27. oktober 2008

rubberband man

Paa fredag kjorte jeg og vertsmoren min til Harvard hvor vi motte krissa og vertsmoren hennes. saa tok vi med jenta mi hjem :-D var saa godt aa kunne tulle paa norsk igjen, jeg hadde vaerste latterkrampa med EN gang jeg motte henne liksom. folk aner ikke hvor uvanlig det er aa ha en latterkrampe her. jeg mener.. folk her er altfor altfor morsomme, men det er ikke saann du DOR av liksom. uansett, vi chilla for det meste hele helgen, litt her og der. og vi matcha kinointerioret veldig, hvis noen lurte. og vi bytta kinosaler et par ganger. OG jeg greide aa gaa paa en stolrekke i kinosalen, og slippe fra meg en av de mange fine lydene jeg baerer paa:) Uansett, hadde en kjempehelg Krissa, er saa godt aa ha deg saa naerme! lotsa love!

4 kommentarer:

Unknown sa...

det var dritbra, gleder meg til neste novemberrr!

Unknown sa...

du vet. det året her da

MARLENE sa...

søtt. foresten veldig fint bilde av deg oppå der: (

maryeah sa...

aww, takk cutie