torsdag 23. oktober 2008

irja, og penger, mostly.

nå har jeg akkurat hatt en..... hm MANGE TIMERS SAMTALE med irja, digger deg babeh. savnsavnsavn, vi kan serr snakke lenge uten mål og mening, tror ikke vi har fått NOE smart ut av den samtalen her, men yeah, vi har kommet til enighet om at daaaamn det er mye lekser i forhold til norge! uansett, OG JA, pund og dollar har sunki sjukt i verdi, det suger for oss, for selvom det er dødsbillig her, blir det kinda dyrt nå, når jeg er vant til det ! menmen, det årner seg sikkert. nå er fader meg bensinen her på 2.85 dollar også, det er sjukt billig! bare sier det incase dere skal på roadtrip hit liss. uansett, digger rei Irja, godt å snakke med deg igjen, har sakna det ! love <3

1 kommentar:

Irja sa...

Eg har sakna deg heftig med! Var så digg å døgne en skoledag for å prate med deg, SÅ VERDT DET, serr! Haha jeg sovnet med en gang jeg kom på skolen, haahah:P Skriv litt om boys på bloggen din a, så skal jeg og;P Heha jeg dør av engelske gutter, de er så heftig morsomme xP hahaha og STØGGE!!! Man ler seff litt av det og, hahaha! Happy Halloween bab!!<3 LOVE A LOTS


Haha ordet man må skrive inn for å kunne poste kommentaren er sugest :P Haha, sug, sugere, sugest:D:D