torsdag 6. november 2008

my my, just how much i miss you.

Naa sitter lillemarie ufresh og akkurat vaaknet i Las Vegas. er kjempe fint her med palmer osv og det ser egentlig ut akkurat som paa film, bare fetere :-D Reiste rett etter skolen i gaar, og kom fram chicagotid: 1, Las Vegas tid: 23. Det satt to dansker foran meg i flyet forresten, jeg bare kikka rudt meg, saa begynte jeg aa lese avisen til han foran meg, sa staar det 'joker onsdag' et eller anna, saa sitter jeg i hvertfall to minutter aa prover aa finne ut aassen man utaler onsdag paa engelsk. Helt til det gaar opp for meg at det er dans/norsk. saa tenkte jeg paa aa manne meg opp aa snakke til dem. men Marthe: dansk kunnskapene mine har vanished :-( bulgaria igjen snart?

Paa flyet spilte de Mamma Mia, aaah mammaen min :-( det gjorde vondt aa se den, for den minner meg saann om deg! ikke bare det at vi saa den sammen og har mange minner fra sangen 'mamma mia' osv i seg selv. men forholdet mellom mor og datter i den filmen minner meg saann om deg og meg. Jeg vet du liker aa hoere at jeg har det bra, og det har jeg virkelig ogsaa. dette er et droemmeaar, men jeg vil du skal vite at jeg savner deg veldig ogsaa ! veldig veldig. gleder meg til aa komme hjem til dere aa verdens lengste klem og fiskeboller!

love <3

1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg utfordrer deg Mariee :D (Jeg sier det her med sånn "jeg velger DEG, pokenmon stemme")

Rules:
- Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
- Share 7 things about yourself thtat people probably don't know about you.
- Challenge other bloggers you would like to know abit more about.