søndag 30. november 2008

Min kjære lille mamma.



Plutselig stod det en stor eske på kjøkkenbordet for meg. så åpnet jeg den, sånn som alle ville ha gjort med en stor eske. inni denne store esken var det en adventskalender fra min kjære mamma. aww, jeg elsker deg mamsen :-D gleder meg til å åpne den første pakken i morgen, nam ! i dag skal vi pynte huset og hagen for jul :-) og I DAG faller den første snøen, jamann. på fredag morgen/torsdag kveld. sånn 12-4 var vi å shoppa, gøygøy, aldri sett kjøpesenter så fulle? herreminhatt, gikk ikke ann å komme seg fram noen steder. men jeg ble forelska. japp. han ene som jobber på zumiez, like greit at køene var timelange, for da fikk jeg snakka med han i timesvis : ( haha, jeg hater meg selv. Uansett, tusen takk mamma, du er veldig søt. i dag sendte jeg avgårde julegavene til norge også forresten, mamma og pappa, dere bør bli glade, for jeg følte meg søt når jeg mekka den. og OLA DU BØR BLI SUPER GLAD FOR JEG ER VERDENS SNILLESTE SØSTER. takk.

1 kommentar:

Irja sa...

Mamman din er søtis:)