onsdag 3. desember 2008



I gaar dro vi paa treningsenteret rett etter skolen, trente mage og laar et par timer, dro hjem og spiste middag saa rett paa pilates derfra. Hoyrearmen min har plaga meg i mange dager naa, saa vertsfamilien min vil at vi skal ta en titt paa den hos legen i morgen.(som er i dag) haha (det er det samme som har plaga meg for vet du, mamma, folk sier jeg bor faa det operert for det blir bare vaerre.)

saa i dag dro vi paa klinikken i DeKalb, maatte vente i 2 og en halv time for jeg fikk komme inn, og der tok de rontgen osvosv, ingen brudd, men de sa jeg bor gaa til en orthoped om noen dager hvis det ikke er bedre.

etter skolen dro vi til frisoren, farga og klippa meg, ANE HVIS DU LESER, haaret mitt har vokst 2 inches paa en og en halv mnd :-D og det er veldig bra, normalt skal det vokse en halv inch hver mnd :-D saa haaret mitt vokser igjen, jeij. og frisoren sier at haaret mitt er myemye sundere enn det var forste gang jeg dro til hun, som var i september. saa jeg er glad.

jeg er veldig glad for kalenderen(e) mamma, de gir meg lyst til aa staa opp om morgenen! og sosteren min er sjalu, haha.

aaja, og forresten. den natten jeg handla fra 12-4. den natta/ dagen heter black friday og er den storste shoppingdagen i aaret her. og paa walmart ble en dame som jobba der(vet ikke hvilken by det var i) trampa ihjel naar de aapnet dorene og slapp folk inn. Og paa Toys'R'Us (lekebutikk) skoyt to menn hverandre over en leke begge to ville ha fatt i. sjuke folk? "hei barnet mitt, jeg tenkte jeg skulle finne en fin leke til deg, men kommer hjem dod i stedet jeg. like greit?"

Sondag kveld begynte det aa sno her, og har egentlig ikke slutta siden. folk er gale, og jeg haaper paa en snow day snart :-) saa jeg slipper aa vaakne tidlig, yes sir.

peace out

3 kommentarer:

Anonym sa...

JE SKA PAA A BRITNEY. men jeg skal i minneapolis da :( skal du paa?

Jon sa...

Pent bilde! :)

Anonym sa...

Hei :)
Jeg utfordrer deg på bloggen min!
www.stromsjordet.blogspot.com