onsdag 24. desember 2008

JUL OG YMSE

oppsumering av helgen først av alt. på lørdag var det fest hos Nick Timmer igjen. alltid like gøy. Han skal forresten til Irak i juni, og krige. jeg prøvde å snakke han ut av det, men jeg er visst bare en av mangemange som har prøvd. på armen har han et stort kors med bokstavene KMK tatovert. står for karma of my killings. hvor skummelt er ikke det ? han fortalte meg at han VIL bli hjemsøkt av de han skal drepe i irak. huff, gale mennesker. Uansett var en morsom kveld/natt som vanlig. når kl. var kanskje fem og alle begynte å slokne stakk jeg, colby og mark ut og snøbada, så hoppa vi i hot tuben ute i hagen. deeeeilig. satt der i kanskje en time, jeg lekte titanic, siden håret mitt var helt fryst pga hvor helt SJUKT kaldt det er i lufta nå, blandet med hvor SJUKT varmt det vannet var. jeg hadde det hvertfall gøy. OG, mamma!?!? jeg har lært meg å telle til ti på kinesisk. hva er det ikke de guttene her kan vel? skal ta et show for dere når jeg kommer hjem jeg. har en dans og sang til det i tillegg skjønner du, er ikke bare bare.

På søndag brukte vi hele dagen til å handle kostymer osv for julefesten vi arrangerte denne kvelden/ ordne i stand i lokalet det skulle være på. herlighet, vellykket danceparty. masse masse folk som kom. og alle kledde seg ut (juletema). Denne festen ble alså kalt 'christmas palooza' og alle fra sycamore high school var invitert. mange som møtte opp, og alle dansa rompa av seg! ENDELIG var det en dans hvor man faktisk ikke trengte å 'grinde' med guttene som det så fint heter. nei, jeg og sam starta selvfølgelig partyet på dansegulvet. og siden vi starta med kanskje de dummeste dansemovsa du noengang får se (deriblant robotbevegelser, det velkjente 'pretend you have a ball' movet + + ) begynte alle å danse som oss, så da slapp vi et svett 'prøve å leke sexy' danceparty. noe som er bra. for hver gang det er skoledanser er det det det går i. Jeg syns jo skoledansene er veldig veldig morsomme også, så jeg skal ikke klage ellernoe, vil bare få påpeke at denne gangen var det annerledes. vellykket kveld, masse bra folk ! liker meg her!

I går sov jeg til FEM på eftan, jeg våknet til en litt irritert Jordan Haka som jeg så fint hadde sovnet fra (vi skulle henge sammen i sånn 12 tida.). tredje gang på rad, på under en uke. men det er ok, haha. soving er livet, og jeg trenger det virkelig noen ganger !! På kvelden dro jeg på kino med folk, vi så 4 christmases, så etter den filmen var slutt henta colby meg også dro vi til Nick Timmer igjen. jeg føler at jeg har bodd der i det siste. men det er helt greit. digger å være der, alle er så avslappa og ingen stresser med noe. og alle folkene er veldig veldig ålreite! ble ikke noe hot tubing denne gangen, men blir nok helt sikkert neste gang!


I dag kom jeg hjem fra timmers i 12 tiden, så stakk jeg, mom, Kathleen og Nicole på CherryValley mall, hvor vi handla i 8 timer i strekk. fikk kjøpt inn siste rest av julegaver. og nå. kl 2 om natta er jeg akk ferdig med å pakke inn alt, og ja, nå begynner det å ligne på jul her!!

JEG VIL ØNSKE DERE ALLE SAMMEN EN RIKTIG RIKTIG FIN JULEKVELD. det er veldig rart å ikke være hjemme på en dag som denne, spesielt siden JUL her er ikke før den 25. desember. menmen, i morgen / i dag skal vi på julemiddag med hele slekta og sånn, og i kirka. som jeg ikke har vært i siden sist jul så vidt jeg kan huske. så da blir det vel litt som hjemme igjen. jeg håper hvertfall at alle får en fin jul, at dere spiser masse god norsk julemat -namnam, at dere får masse fint som dere hadde ønska dere, og at dere ikke minst setter pris på å feire med familien deres ( hvis dere gjør det ) for jeg veit hvertfall at det blir en veldig rar jul uten min kjære familie. GOD JUL ! <3

1 kommentar:

Camilla sa...

Hei! Jeg kom over bloggen din og skjønte at du var på utveksling i USA et år eller noe sånt. Jeg reiser selv til høsten og bare lurte på et par ting :-)
Hvem organisasjon reiser du med og er du fornøyd/ikke fornøyd med den organisasjonen ?
Også om du kanskje kan fortelle litt om hvordan det er. Svar helst på min blogg eller på e-mail som også ligger på bloggen :-) takk, takk!