mandag 15. desember 2008

push me, and then just touch me.




nok en gang har helgen vært fantastisk. Jeg har det så gøy at det ikke er måte på. Og nok en gang har helgen vært fyllt med fantastiske folk ! <3 fredag var det fest hos timmers, lørdag på dagen dro vi og shoppa, jeg er nesten ferdig med alt til jul ! :-) og jeg kjøpte også ipod touch'n min kjære familie overførte penger for. Dette trengte jeg virkelig, siden for kanskje en mnd. siden. EN MND. ble den andre ipoden min med i vaskemaskina OG tørketrommelen. og... den er død kan du si da. så i en smertefull måned har jeg vært uten ipod på skolen. ikke bra.



Lørdag kveld dro vi på bursdagsfest hos timmers igjen. veldigveldig gøy. jeg har funnet ut at jeg ler av de latterligste tingene. eller, det har jeg kanksje alltid visst. at jeg elsker å si KWHAT istedenfor what, eller KWHY, KWHO, ja plusspluss. og etter denne helgen sier praktisk talt alle det. hah. JA så nok en gang har jeg praktisk talt bodd hos nick timmer igjen denne helgen, som forrige helg. Vellykket helg :-)

Nå sitter jeg og ser på julefilmer en etter en, selvom det har regnet hele helgen og nesten all snøen har gått bort, er jeg fortsatt i julemood! try not to be in america. it's honestly impossible.

savner dere alle.. masse !

sangen som har gjentatt seg hele helgen.. CARLY.. "Benny Benassi, Satisfaction"

Ingen kommentarer: