tirsdag 9. desember 2008

utfordring

Reglene er som følger:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg
2. Lag en liste med seks interessante ting om deg selv
3. utfordre andre bloggere ved å legge igjen komentar.

Jeg ble tagget av http://www.stromsjordet.blogspot.com/

1. Jeg spiser isbiter hele tiden!
2. Jeg elsker reggae musikk, sublime og slightly stoopid er herlig å høre på.
musikk og dans er det viktigste i livet, uten det hadde dagene ikke gått forbi.
3. Det beste jeg vet er å klemme.
4. Jeg blir veldig lett glad i folk, og blir derfor også veldig fort såret.
5. Jeg har vansker med å finne EN gutt, for så fort jeg har han er jeg blitt lei.
i just like the chase.
6. Jeg visste ikke hvor godt jeg hadde det, før jeg reiste fra alt hjemme.
Nå savner jeg hver minste lille ting ved lillehammer.

Ingen kommentarer: