tirsdag 16. desember 2008

Tiny




I dag rett etter skolen dro jeg, mom og kathleen og handla juleklaer til hundene. noe som gjorde de deprimerte og for en gangs skyld rolige, saa vi tok de av etter en stund. men de faar bare holde ut paa juleaften uansett. Saa pynta vi juletre, FINALLY. mom har provd aa faa oss til aa gjore det i kanskje 3 uker naa, men vi har bare utsatt og utsatt det. men i dag tok vi avvv, sier bare, robotdans til julemusikk, helt til hele treet var ferdig. haah kathleen er verdens morsomste.



Denne uka kommer til aa drepe meg. prover hver dag. og naar vi kommer tilbake fra winter break(juleferie) er det finals i nesten alle fag. sjukt, KJETT! uansett. gleder meg veldig til juleferie, kommer til aa ta av. og paa sondag er det christmas palooza (julefest som noen av folka mine arrangerer) og saann alle skal dit. saa gleder meg. Tom kommer hjem fra NY 23. saa gleder meg til det og. han maatte flytte thanksgiving uten noe forvarsel, og han var saann min beste guttevenn her. saa ja, savner han. uansett, masse aa glede meg til, GOD JUL. 9 dager igjen for meg, 8 for dere. <3 love

Ingen kommentarer: