lørdag 20. desember 2008

christmas break/snowday.



i går våkna jeg av vertsfaren min som ringte. nok en gang. som han gjør hver morgen for å få meg opp av senga :-) men i går ringte han og sa 'go back to sleep, NO SCHOOL!' så ble jeg veldig glad for å kunne legge meg igjen å sove, det er kanskje min yndlingsting i verden å gjøre, men som jeg gjør alt for lite. når kl var 12-13 dro jeg, sam, carly, trace, salvi, harlan, addison, chris, trevor, tom + + + og aka. Noe som MÅ til når det er en 'snowday' honestly? det var kjempe gøy, men etter 20 ganger opp og ned den ikke så altfor lange bakken (hostILLINOIShost) var vi kjempe kalde. Så fra Russel Woods tok vi turen videre til huskies pizza. mmmmmmm, det er helt seriøst den beste pizzaen du kan få tak i. men den er bare i DeKalb, så synd for dere. etter huskies dro vi hjem til trace, herreminhatt, jeg har vært hos moren hans mange ganger, men aldri faren. faren er loaded, seriøst. rich people. uansett, vi dro dit og så på film og drakk kakao, så dro vi på menagerie konsert. kjempe gøy. dansa rompa av meg. Etter konserten dro vi til Shane Carnahan's, hvor det var masse folk fra skolen. var en bra kveld :-)

Nå er det Juleferie, og jeg er i ganske bra julestemning faktisk! I dag må vi finne kostymer til julefesten som er på søndag, tipper jeg har lyst til å ha på meg batteridrevne julelys og sånn, men vi får se :-)

love

Ingen kommentarer: