tirsdag 9. desember 2008

mellow mood



jeg gleder meg veldig til jul. ikke at jeg skjønner hvordan det går ann å IKKE ha julestemining når alt du ser her minner deg om jul. det er ikke engang mørkt ute lenger for all julepynten lyser opp nabolaget helt. I halvparten av klassene på skolen hører vi på julemusikk. på høtalerne på skolen bytter de mellom reggae, rap, hip hop og JULEMUSIKK :-D jeg er bare i veldig julehumør om dagen. og kler meg i julefarger også til tider :-D


Denne helgen var ALT FOR MORSOM. jeg har seriøst finni de beste jentene og guttene her. og det skjer alltid noe. jeg er så glad for at jeg har kommi inn i 'klikker' hvor det alltid skjer noe, og vi ikke bare sitter inne og chiller. hvorfor reiser man til USA for det liksom? uansett. denne helgen var ufattelig morsom. Og i dag har alle komentert hvor trøtt jeg ser ut, så yeah.

Vi tenkte oss på Lil Wayne konsert men billettene som er igjen suger, så jeg tror vi dropper det. ellers har jeg veldig lyst på britney konserten også. jeg elsker britney. uansett hva dere sier, sangene fenger og jenta er ufattelig. tenk å ha gått gjennom så mye? honestly.

I natt er det spådd at vegene skal bli glatte, så be til gud om en snowday i morgen, så jeg slipper skolen. trenger å slappe av litt ! I dag i første time delte lærern ut tre donuts hver til alle i klassa bortsett fra seks gutter som skulka den timen på fredag for å dra på bakeri å kjøpe donuts. liker straffen dems ja ! haha

i psykologi begynte vi å se på the silence of the lambs, hannibal lector. og karissa og abby freaker ut hele tiden så jeg må holde dem i hendene. søtt.

Håper på å dra til Krissa neste helg. savner deg ! <3 juleshopping?

love.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du lager så fine fletter. Hvordan gjør du det?

maryeah sa...

hah du bare tar med mer og mer hver gang :-) virkelig ikke vanskelig

Anonym sa...

Jeg gjør jo det, men får virkelig ikke så fin som din.