onsdag 4. februar 2009

GRATULERER MED DAGEN MAMMA !



Kjære mamma, jeg tenker masse på deg! Jeg håper 50 års dagen din blir kjempe fin. Og at Roma er så fint som du husket det! Jeg hår veldig vondt av at jeg ikke er hjemme på en så stor dag som denne, men du vet at jeg gjerne skulle vært der! Nå har vi snart hatt 18 år sammen, og om jeg kunne så ville jeg ikke ha forandret på noe. Du har gjort disse 18 årene perfekte og jeg er helt sikker på at jeg ble utdelt den beste mammaen som fantes! Du vet at go'dråka elsker deg, og det håper jeg du aldri glemmer. Her er en liten bursdagsfilm med minner fra meg, og når jeg kommer hjem til sommeren så lover jeg at vi skal feire dagen din som om det virkelig var den! Ha det kjempe fint i Roma mamma, jeg savner deg og jeg bryr meg helt sinnsykt mye om deg!<3

1 kommentar:

Anonym sa...

savner å se dere begge jeg, gratulerer mamma til marie <3