søndag 25. januar 2009

minner.

I can see us holding hands
Walking on the beach, our toes in the sand
I can see us on the countryside
Sitting on the grass, laying side by side


Selvom vinteren her ankom senere enn den ville gjort i Norge er jeg allerede lei. Jeg aner ikke en gang hvor mange ganger samtaleemnet 'sommer' har poppet opp her. Jeg gleder meg til å kunne gå barføtt i gresset, ha på meg kjoler, skjørt og shorts. Og jeg gleder meg til alt som skjer om sommeren. Hvor mye hyggeligere og blidere alle er. Ihvertfall er jeg det, om sommeren er det å smile den mest naturlige tingen du kan gjøre. Jeg er ekstra spent denne sommeren, for alt kommer til å være relativt nytt. Først skal jeg leve livet fullt ut her, til tiden er kommet for avreise. Da skal jeg hjem til mine beste der hjemme. Og nyte hvert sekund av det. Jeg håper dere alle fortsatt er der, for sommer 08 og 07 var de 2 beste sommerene jeg noen gang har hatt.

vår/sommer/høst 07;
Ferdig på Smestad
vorsgjengen
jentene mine
Bulgaria
familie
parken og byen
lilleputthammer
øyer-folk
fester
Lillehammer videregående
Spania
strandpromenaden



vår/sommer 08;

Ane,Marthe,Selma,Krissa,Anette og Thea, mine.
strandpromenaden
familie
porten kiosk og isbar.
Mina og Vilde, love
herlige folk
fester
mari, jannicke, synne og eline, ALLTID.
USA
is
alle mine beste venner
triste goodbye's
drøbak





4 kommentarer:

Anonym sa...

savner deg søss :-)

maryeah sa...

aww, savner deg honey!

Anonym sa...

yeah! drøbak vett ;)

Anonym sa...

Savner deg kjempe masse<3<3
elsker deg bestevennen min