tirsdag 20. januar 2009

summer camp stoked.


Når fuglene synger, sola skinner, alt er grønt og fint og det nærmer seg graduation og enden på mitt fine fine år. Det er da vi pakker van'en til carly full med telt og ymse campingstuff og gjør oss klare for summer camp 09. Summer Camp er en musikk festival hvor blant annet girl talk skal spille, noe som får meg til å smile fra øre til øre. Nå har jeg, Paige, Carly og Sam hvertfall billettene våre i boks. resten av jentene får gjøre som de vil, så lenge vi fire (som var de originale fire) har billettene går det fint for meg. Vi skal sove i en ring av telt med alle guttene våre. Aaron og sånt. Og vi har tilbudt oss å lage mat for dem, JA, det er så snille vi er. Uansett, i mange uker nå er dette det eneste vi har greid å snakke om, det her blir det beste av det beste. kremen av iskrem, jeg gleder meg som et barn.

Ingen kommentarer: