onsdag 14. januar 2009

Finals

så etter en fin helg bar det på skolen igjen. forrige uke var kjempe chill, vi gjorde absolutt ingenting, siden denne uken er det finals (eksamener/tentamener). På mandag var det vanlig skoledag, bare at vi ikke gjorde noen ting, gymtimen fikk vi lov til å sove ++. I går kom værvarselene om at det skal komme en kulde/is/snøstorm hit. den skulle egentlig komme i natt noe som hadde gjort at vi hadde fått en fridag i dag, men neida ingen storm. Så jeg dro da på skolen kl 8.5 som vanlig. 8.15 ringte det inn til dagens første final. academic writing. 190 spm( på 1 time og 25 min), men alt var multiple choice, heldigvis. Aner absolutt ikke hvordan dette gikk, så jeg er spent. Så fikk vi ti min, så var det nok en gang en final, dette var da fotografi hvor jeg fikk en B. så er fornøyd der. deretter var det kunst, aner ikke hva jeg fikk ennå, men er ikke for bekymra der gitt. Etter skolen møttes vi alle som alltid i foyeren, hvor jeg stod og snakka med lille addison vennen, så plutselig kommer emily og lager drama (eksen til addison). det orka jeg ikke så jeg peace'a ut, etter en 2 timers treningsøkt med Paige og Sam rett etter disse tre timene, ser jeg på telefonen min så har emily ringt meg 2 ganger. Så ringer jeg tilbake da, nervøs for at hu skal skjelle meg ut pga Addison. det første hun sier er 'hva skal du i kveld? vil du henge?' hahhaha, jeg døde. men ellers er alt bra. i morgen er det klart for algebra eksamen, gruer meg. I dag var siste dagen til Carly på skolen, hun graduerer tidlig, kjempe trist. blir rart å ikke se hun på skolen hver dag. (sånn at dere vet det er det hun, sam og paige som er mine nærmeste venner her).
Hvis det blir snøstorm natt til torsdag blir eksamene utsatt. noe som vil si at siden jeg ikke er satt opp til noen eksamener torsdag vil jeg ha tirsdag neste uke fri OG denne torsdagen, herlig. jeg ber til gud om litt ekstra kulde da altså. OG, så hadde jeg, Trace, Salvi, Tom, Michael, Paige, Sam, Darby + + + planlagt en snowboard tur på fredag. siden vi ikke har skole da heller pga noe planleggingsdag.( og heller ikke mandag) deilig. men uansett. Jeg må visst til st. charles denne helgen med AFS, så da går jeg glipp av deeet.

I går kjøpte jeg, Paige og Sam biletter til Summer Camp 09. herregud, jeg er så spent. blir drit bra. summer camp er altså en musikk festival som er hvert år her i illinois. den er kjempe stor, og alle sover i telt ute og slik. sånn som alle de bra musikk festivalene. uansett, kommer til å bli best! Carly, AJ, B-Stiles, Taylour, Elena og Andjela skal nok mest sansynlig også nli med oss, så dette blir bra, bra band som skal være der. også skal girl talk være der. love of my life !!

Neste semester(som begynner neste uke) er timeplanen min endra igjen. nå ser den slik ut :
Academid writing 1,Ms. Reeves.
Photography, Ms. Bedoe.
Art fundamentals 1, Mrs. Cavanaugh.
Study hall.
B-lunch
Algebra 2, Mrs. Kneller.
Dance, Mrs. Hill.
Psychology, Ms. Turner.

neste semester ser den slik ut:
Government, Ms. Turner.
Study hall
Art fundamentals, Mrs. Cavanaugh.
Film in lit. Mr. Majerus.
B-lunch
Algebra 2, Mrs. Kneller.
Dance, Mrs. Hill.
Sociology, Ms. Turner.

peace out..

Ingen kommentarer: