mandag 19. januar 2009

Cancun, Mexico

Nå er spring-break reisemål bestemt; cancun, Mexico. jeg er kjempe spent. blir nok utrolig gøy. Ikke bare er stedet tropisk med nydelige, endeløse strender, men dette er også det ultimate reisemål for ungdommer under spring-break. Se på alle amerikanske filmer/ serier, JA, de reiser til cancun. gleder meg som et barn. Vi skal altså bo på Cancun Dreams Resort, jeg og søsteren min får et eget rom også, herlig!

I helga har jeg vært i st. Charles og Geneva på AFS retreat. Var helt ok, skulle vel heller ønske jeg var her denne helgen, men var gøy å være med de svenske og slik. også møtte jeg verdens søteste gutt fra geneva. heisann, han spiller gitar også. noe jeg har sjukt lyst til å lære meg. nå kan jeg to sanger, pga han. og mamma, vi bør ratt fikse gitaren min når jeg kommer hjem. 2/3 personer her kan å spille gitar, og det er helt herlig å høre på. Skulle ønske jeg var dreven på det.
Noen søte mennesker som melder seg frivillig til å gi meg guitar lessons når jeg kommer hjem?

Også må jeg fortelle hvor sinnsykt mye jeg tenker på å få meg bil når jeg kommer hjem. Ser på biler hele tiden, gleder meg til å ordne bilen min, få min kjære pappa til å fikse noe kult design på jobben sin, også er jeg klar for å cruise. Er jeg den eneste som tenker altfor mye på å få lappen?

peace out, nå har jeg fri til mandag, så er jeg klar for nye fag og nye klasser.
positivt ansikt!

Ingen kommentarer: