mandag 25. august 2008

okeeei, så har det gått en ukes tid, begynte på skolen i dag. sjukt, skolen er kjempe stor, og jeg kunne gått meg bort på et sekund, alle klasserommene har nr. men de maker NO SENCE, så jeg klikker, heldigvis er folk veldig søte og hjelper liksom ! lærerne er ikke sånn som på film, de er morsomme og slik! Har ikke møtt på noen bitchy cheerleadere ennå, men kommer kanskje.. har hengt med én spesiell guttegjeng den uka her, fy fader så morsomme alle er ! Se for deg kongen av queens og friends og ja, alle sånne, også setter du de sammen, og ganger morsomheten meg 12000 så har du folkene her. er helt sjukt så sarkastiske og morsomme alle er. skjønner ikke åssen de kommer på alt de sier ass ! norge suger på det temaet. haha, men meeeen, savner alle folka der hjemme ! og gleder meg til å se dere igjen ! hmmm, her er det VARMTVARMT hele tiden, og nabolaget er sånn sjukt typisk amerikansk !! Var å så the house bunny på kino med Kayla her om dage, den ER morsom, alle må se den når den kommetr til norge, de som kjenner meg veit åssen ejg er når jeg ikke klarer å slutte å le, ja, heisann kinosal stappa med ukjente!

uansett, jeg skriver mer senere, koser meg her nå, men får se åssen det blir når skolen er I GANG... tortur : ( mest sannsynlig ! peace out, jahman

2 kommentarer:

Unknown sa...

WORD til hele innlegget, haha!

MARLENE sa...

NORSK FLAGG!