lørdag 16. august 2008

usa

hey, da er jeg godt plassert i Sycamore.. Familien er veldig koselig og saann! har tre kjempesoote, snille hunder, den ene kommer inn aa sover paa rommet mitt hele tiden(a)! i natt satt jeg oppe og spilte hold'em med bestemor fra Las Vegas, hu er saa soot ! :-D Savner alle der hjemme, men tror det skal gaa bra her, heldig med familie og hus og by osv! i kveld skal jeg paa noe fest hos naboen eller noe, saa yeah. jeg skriver igjen om ikke saa lenge, naar noe nytt har skjedd ;-) hugs and kisses, do'oh :*

4 kommentarer:

. sa...

halla! Har du lyst til å legge ut bilder fra turen til Usa? hadde vært gøy å se! også der du bor ogsånn!

=)

maryeah sa...

japp, skal det snart, har bare ikke giddi ennaa :-D

. sa...

aiit:-D

Irja sa...

Du er så heit at jeg brenner meg bare jeg ser på loggen din:)