fredag 8. august 2008

snart på vingene : D


nå er det vel seks dager igjen til jeg er på god veg mot USA, og et annerledes skoleår. Grugleder meg veldig, gleder meg jo mest, men kunne ikke vært finere folk her hjemme som jeg må reise fra, spesiell hilsen til familien og jentene mine (dere vet hvem) :-D Skal bo Hos Familien "Albano Smith" som består av Marty(pappa), Veronica(mamma) og Kathleen(søster). Blitt plassert i en by som heter Sycamore, i en veldig "wisteria lane" aktig gate, som igjen er plassert veldig nærme Chicago, så det er topp! Reiser torsdag formiddag til London, og med fly videre derfra til Chicago. Heldigvis reiser jeg med jenta mi, Kristiane Aateigen, så hey, jeg har en skulder å gråte på:-D Har vaska, pakka og rydda nesten alt jeg trenger nå, så jeg er klar for avgang. fy det er litt trist å si, tipper det kommer til å bli en trist dag på Gardermoen, si hadet til folka mine, åhuff :-( mamma, pappa og Ola <3 er så glad i deeeem.. Håper bare alt er nogenlunde som før når jeg lander på Gardermoen igjen om et år, også sier jeg harrreps <3

Skriver nok ikke før jeg reiser, men skal oppdatere så fort jeg har kommet frem osv :-)

Ingen kommentarer: