fredag 29. august 2008

Sycamore Spartans



okeeei, det er fortsatt v e l d i g fett her :-) saa er det sagt! naa skriver jeg ikke paa min pc for orker ikke hente deen, derfor, er bokstavene saanne fine :-) joke. hmmmm, letme see, kan fortelle litt om fag, som jeg tviler paa at jeg faar godkjent.. yeah, jeg har Algebra 2, art fundementals 1 og 2, photo, film, dance PE, psychology, sociology, studiehall, governmental, academic writing.. jaa, det er veldig lette og chille fag, hittil.. ooooog ja, det der er for to semstre. her er skoledagene like hver dag, noe som er bra for meg siden skolen er altfor stor, og jeg har fem min paa meg mellom hver time til aa finne neste klasserom, og er du faar seen faar du en tardie, har du to saa blir det er 'step' da har du gjensitting, det er latterlig.. men men, laererne er veldig greie, og prover KONSTANT aa vaere morsomme, matte laerern maa vaere det soteste jeg har sett paa den fronten, hun driver med vitser i ANNENHVER setning, for reaaal! uuuuuhm, OG JA, det eneste jeg greier aa folge med paa i psykologi er han som sitter paa skraa over meg, det er SJUKT, forste jeg la merke til med han var at han var PRIKK LIK ryan i OC ikkesant, ogsaa heter han Ryan og... det er wiiierd liksom, satt meg ut : ( menmen.. hm, i morgen er det fotballkamp, er fotballkamper hver fredag kveld, alle samles der (skolelaget, som i mitt tilfelle er sycamore spartans, spiller mot andre skolelag) ogsaa drar man steder etterpaa.. om ikke lenge er det homecoming, et par uker, kuli :-D og ja, saa er det snart SVAER fotballkamp mellom DeKalb og Sycamore, osm blir drit fett, de to byene er praktisk talt en by, og er saa rivaler som det er mulig aa bli, alle kler seg i skolefarger (black and gold) ogsaa ja.. "maa hate alle fra DeKalb" jeg har ikke no valg. hmmmmm, det var no mer jeg skulle skrive, men det husker jeg ikke naa... hm, jo :-D det er goy aa ha ei soster i fjortissaarene, hadde seriooost glemt hvor mye drama som foregikk paa EN DAG paa den tiden.. sjukt, og her faar jeg lissom hore alt.. det er goy :-( ogsaa maa jeg nevne IGJEN at humoren til folka her er syyyk :-D takk! savner dere <3

Ingen kommentarer: